Sunday, February 23, 2014

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET

السلام عليكم

Sakit lutut. it's so simple tapi sakitnya Dia saja yang tahu.. nak berjalan tak payah cakaplah memang terhincut2 ...itu baru nak berjalan kan...yang nak solat dan beribadah pulak macam mana.... benda wajib pulak tu.....memang kene cari penyelesaian cepat2...terkena pada abah saya sendiri.....bulan puasa tahun lepas memang sakit lutut teruk sangat....injured masa main bola katanya.....main bola diusia veteran itulah padahnya..hihi.... dah ambil macam2 ubat tak jugak berkesan....hilang sekejap je sakit balik....lama jugak lah jalan mengheret kaki...sebagai anak memang tak sanggup lah nak tengok ayah kita jalan terseksa macam tu ye tak....lama jugak la sehingga awal Januari barulah saya order Advance Joint Health Tablet ni untuk abah......ini pun salah satu Hot product jugak sebab selalu je out of stock...nak menunggu available memang lama lah....sementara ada stock ni lebih baik pulun cepat-cepat..... 


Kepentingan Advance Joint Health Tablet:



Advanced Joint Health Tablet ini memberi manfaat kepada sendi melalui 3 cara:-
  • Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya,. bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
  • Bertindak sebagai kusyen (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.
  • Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan  dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

10 Kebaikan Advance Joint Health Tablet :

1. Menyokong ketidakselesaan sendi
2. Membantu kekalkan tulang rawan
3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
4. Melancarkan pergerakan harian
5. Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
6. Anti radang semulajadi 
7. Dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
8. Memberi kekuatan kepada struktur sendi
9. Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan , juga membekalkan           glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen)
10. SANGAT-SANGAT BERKESAN ..KESAN POSITIF SELEPAS 5 HARI PENGAMBILAN



Bayangkan apabila salah satu daripada sendi kita gagal berfungsi, ia boleh membantutkan tugas seharian sesiapa sahaja tidak kira apa pekerjaan sekalipun....nak melakukan aktiviti lasak dan bersukan memang terpaksa ditangguh....jadi jangan pandang remeh ye!

Sendi yang sihat bermakna tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia(bendalir yang melicinkan sendi-sendi) iaitu komponen-komponen sendi  mendapat keperluan nutrisi  yang mencukupi yang diserap oleh tubuh. Sendi yang sihat dan kuat dapat memberi keselesaan antara tulang temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.

Jadi kepada uolls yang nak hilangkan sakit sendi yang berpanjangan tu boleh lah menghubungi saya...In Shaa Allah set sendi adalah kepakaran saya....=)

Place your order 

fazilah|013 6682019
SID 1094068


No comments:

Post a Comment