Saturday, February 22, 2014

PENGEDAR SHAKLEE SEKITAR GUA MUSANG

Assalamualaikum semua.... entry kali ni sy tulis ringkas je tapi padat dengan informasi...mungkin ada yang belum tahu saya adalah pengedar produk kesihatan Shaklee di sekitar Gua Musang...yang mana berada berdekatan dengan kawasan saya anda boleh dapatkan produk Shaklee daripada saya dengan lebih cepat dan pantas..

Bagaimana pula dengan anda yang berada di kawasan-kawasan lain? Jangan risau...selain Gua Musang, saya juga pengedar Shaklee anda tak kira di mana anda berada...pendek kata seluruh Malaysia la..hehe....anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan harga terbaik...kepakaran saya adalah set sendi dan juga set kecantikan...anda boleh hubungi saya pada bila-bila masa sahaja....





fazilah| 013 6682019
Shaklee Independent Distributor 1094068



No comments:

Post a Comment