Saturday, February 22, 2014

ESP SHAKLEE

السلام عليكم

Memang dah lama sebenarnya saya mencari- cari produk yang sesuai untuk menghilangkan gastrik dan angin ibu saya..sebab ibu saya ni memang kuat gastriknya...kalau lambat sarapan mesti tak bertenaga dan lemah.....mula-mula memang tak terlintas tentang Shaklee ni..selalu dengar pasal Shaklee tapi buat tak tahu dan tak endah..hehe... kebetulan jiran saya merangkap mak Shaklee saya consume Shaklee dah beberapa bulan dan dah mendaftar sebagai ahli...pada masa tu saya fikir nak place order la.. tapi dah terbuka pintu hati pulak nak join ahli so saya order ESP untuk ibu saya menggunakan Shaklee ID saya untuk pertama kalinya...uolls yang nak boleh Pm saya di sini...In Shaa Allah respon yang pantas dari saya...

Fakta tentang ESP Shaklee




Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:

Kekal Muda :
Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi :
Kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki :
Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal :
Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

Pemberi tenaga segera :
Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi :
Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori :
Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Feedback daripada customer saya tentang ESP ni rata-rata semuanya positif...memang tak dinafikan lah ESP memberi kesan yang baik sebab saya pun antara peminat tegar ESP sebab ESP juga bagus untuk uolls yang nak kulit cantik dan bebas jerawat...hehe....dah jadi menu wajib bagi saya dan ibu saya minum ESP every morning...kalau tak ambil rasa tak lengkap lah sebab memang berbaloi dengan kesannya...


For those yang boleh minum ESP plain macam tu je boleh teruskan...kalau saya memang sah-sah tak boleh so saya akan mix dengan minuman lain sama ada milo atau Dutch Lady berperisa Strawbery ni...memang sedap!! 

Kalau uolls nak bolehla hubungi saya dan boleh dapatkan ESP dengan harga istimewa In Shaa Allah.....=)

fazilah|013 6682019
SID 1094068

No comments:

Post a Comment